چرا نباید فالوور فیک ارزان بخریم !
نوشته شده توسط : mina

چرا نباید فالوور فیک ارزان بخریم !

صفحاتی(پیج) که برای کسب و کار به وجود آمدند، خیلی زود به این نتیجه رسیدند که افزایش فالوور به صورت طبیعی امری وقت‌گیر می‌باشد. در سالهای اخیر ربات‌هایی بوجود آمدند. هدف از بوجود آمدن این ربات‌ها ساخت فالوور فیک بودکه در مقابل خرید فالوور ایرانی قرار داشتند. اما به دلیل واقعی و فعال نبودن این فالوورها، اعتبار صفحات نزد اینستاگرام کاهش پیدا می‌کرد. از طرف دیگر زمانی که فردی به بازدید از این صفحات می‌پرداخت، متوجه عدم توازن بین تعداد فالوورها و میزان بازدید از یک پست می‌شد و اعتماد خود را به این صفحه از دست می‌داد. همچنین اینستاگرام با بررسی پست شما و میزان مشارکت دنبال کننده‌ها، در صورتی که مشارکت فالوورهای آن پست نسبت به میزان فالوورهایتان همخوانی نداشته باشد آن پست را در معرض دید بسیاری از دنبال کنندگان قرار نخواهد داد ! این عدم اعتماد آسیب جدی به کسب و کار در این فضا می زند.

فالوور ارگانیک یا واقعی!

بر خلاف فالوور فیک، این نوع فالوور از افراد واقعی به وجود آمده است که به انتخاب خودشان صفحه شما را فالوو میکنند. حتی اگر این فالوئر ها در بدبینانه ترین حالت لایک نکنند و یا کامنت نگذارند ولی پست ها برای ایشان نمایش داده می شود و با هر بار بازدید توسط ایشان ، یک impression و Reach به آن پست تعلق می‌گیرد که تاثیر خیلی زیادی برای به نمایش درآمدن آن پست در اکسپلورر اینستاگرام دارد !

این مزیت فالوور ارگانیک نسبت به فیک، نه تنها ارزش صفحه شما را نزد اینستاگرام بالا می‌برد، بلکه تأثیر مثبتی بر روند افزایش فالوورهایتان نیز دارد.

چرا اینستاگرام یکی از بهترین جاها برای فروش است؟

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی مجموعه‌ای از صفحاتی را شامل می‌شود که در زمینه‌های سرگرمی، غذا، مسافرت، جشن، یادگاری، زیبایی و خوش تیپی، شیرینی، مهمانی، کافه و کلی چیزهای خوب دیگر فعالیت می‌کنند. کمی که به موارد فوق‌الذکر دقت کنید، متوجه وجه اشتراکی بین آنها می‌شوید. همه آنها از مواردی است که مردم با کمال میل برای آن هزینه می‌کنند. به همین دلیل ساده و مهم، اینستاگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب درآمد است.

کلام آخر

فالورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 خرید فالوور





:: برچسب‌ها: خرید فالوور تضمینی,خرید فالوور واقعی,خرید فالوور ارزان,خرید فالوور ایرانی,خرید فالوور ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: